Tisdag

Gud vad skönt det var med sovmorgon idag!  Lämnade inte sängen försen halv tolv! Så himla skönt! :)   Jobbet ringde och gav mig lite mer tider också, gött! Så ska jobba imorgon och på torsdag. Och nästa fredag. Blir nog mer! :)

Håller på att tvätta idag, det var världens berg av tvätt så det behövdes!  För tillfället slappar jag bara lite, men ska snart städa lite och fixa mig själv lite smått. Kan ju inte springa runt i nattlinne hela dagen! Ha ha :)   Och om ca två timmar så är Anna här! :) Då ska vi äta lite mat och sedan blir det väl till att träna!  Hoppas bara Anna får en plats, jag visste inte att man behövde boka plats om man har frikort. Får hon ingen plats så kanske det blir vanligt i gymmet istället! :) Och så kan man boka Disco på fredag istället! :)

Trevlig tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida