Söndag

Det var en grymt rolig kväll igår! :)  Vi var väl ett gäng på 20 tjejer så det vart livat.  Vi åt en jättegod tacopaj med sallad till. Så jäkla god, något jag måste göra någon dag! :)  Sen kom Linda från Himmelriket och visade lite leksaker för oss och vi hade en mycket rolig stund! :) Massa härliga skratt och kommentarer!  Och det blev en liten beställning, ha ha :)



Mycket mingel, skvaller, skratt och alkohol. Sen vart det poängpromenad också med riktigt roliga frågor, som man fick tänka lite på. Sen skulle man sätta snoppen på mannen. Precis som svansen på grisen. Och ja, min snopp hamna på ljumsken, ehh? Ha ha :D  Men som sagt, en mycket lyckad och rolig kväll! :)

Idag vaknade jag elva och satte då igång att städa med en gång. Vet inte vart energin kom ifrån men det var lika bra att få det gjort. Sen har man suttit i soffan och degat och pratat om gårdagen. Dagen blir fortsatt lugn!   Trevlig söndag! :)



Kommentarer
Postat av: helene

haha en lite beställning ??? söt du e :) men kul hade vi igår iallafall kram


URL: http://heleneofsweden.blogg.se/ @ 2010-09-26 @ 17:11:02

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida