Onsdag

Såg att mitt inlägg om att sola kom upp fyra gånger igår. Förstår inte varför när jag bara skickade mmset en gång!

Idag har jag städat som en galning känns det som.  Dammat, dammsugat, tvättat golven, tvättat, renbäddat. Jisses! Snacka om hemmafru!   Har även umgåtts med Anna som kom hit vid två. Snackat lite skit och planerat inför lördagen. Jag har fixat så det kommer en tjej och visar lite produkter för oss, ha ha! Ska bli riktigt kul! :) Ser fram emot det enormt mycket!

Nu tar jag det bara lugnt, men känner att det blir sängen snart då ögonen går igen imellanåt.   Imorgon har jag inget speciellt planerat försen på kvällen då jag ska spinna halv sju. Jisses, jag kommer ju dö! Jag har världens sämsta kondis! Men men, förhoppningsvis gillar jag det och får mersmak för det!  Har ju spinnat en gång innan för 4 årsedan (haha) och då kunde jag knappt röra mig dagen efter! :P

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida