Onsdag

Idag känner jag mig ganska segstartad. Jag hade gärna legat i sängen hela dagen lång och gottat mig med bra filmer eller så.  Men jag ska göra nytta istället! :) Ska jobba 14-21.15 idag och jag hoppas det går bra och flyter på utan problem!  Efter jobbet blir det nästintill att lägga sig direkt då jag ska jobba 7-13 imorgon. En kort dag är ju skönt! :)  Sen ska Maria komma hit och umgås! :)
Sen på fredag så blir det Discofever, nu har vi alla garanterade platser så det ska bli skoj! :)

Dags att ta sig en dusch så man vaknar till och ta sig till jobbet om ca 1½ timme.  Trevlig onsdag!

Kommentarer
Postat av: Anna

vilken fin bild!! :))


URL: http://svampis.blogg.se/ @ 2010-09-08 @ 13:11:35

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida