Nu så!

Det räckte tydligen att uppdatera bloggen för att den skulle funka och synas! :) Suveränt!

Uppdaterade senast i torsdags..helgen har vart bra!  Jobbade i fredags, sen kom Tommi hit och umgicks, tjötade, bakade bullar och kollade tv! Riktigt kul kille! :)  Sen i lördags hade jag bara en slappisdag framför tvn och datorn. Vilade upp mig lite.  Och idag har jag jobbat och sedan tränat med Madde! :) Har även solat! Riktigt skönt! :)  Känns gött att ha kommit igång med träningen, nu på allvar också! Ska testa discodans på tisdag, ska bli skoj! :)

Ångrar inte att jag skaffa gymkort på Life, det är snyggt, stort och fräscht!  Allting funkar och är bra!  På Crudo vart det bara skit! Jag kan inte säga nått positivt om Crudo faktiskt! Inte något!

Nu tar jag det bara lugnt, ska väl sova om några timmar då jag ska upp imorn bitti kl sex för att jobba! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida