Hoppas, hoppas, hoppas!

Har precis varit och tittat på lägenheten och den verkar vara min om jag säger ja, vilket jag självklart ska göra! Jag gillar den! Perfekt för mig! Hyffsat stor etta ändå, jag får plats med både min 160 säng och soffa om jag vill.  Dessutom finns det badkar! Stort plus! :)  Sen är det två klädkammare, en stor och en liten iochmed att det inte finns någon källare. Men källare har jag inget behov av ändå. Så den stora klädkammarn gör jag nog till en walk-in-closet! :D Och den lilla kan jag ha som ett litet förråd. Kan ju slänga in dammsugaren osv där.  Det är ett litet kokvrå men spis osv så man får väl ha soffbord eller så att äta vid, inga problem.   En mycket stor uteplats med liten gräsmatta. Så man kan ha möbler osv där med. Jag är helnöjd och vill verklligen ha den! :)   Bara lite andra tapeter osv så blir det kanon! :)
Så imorgon ska jag ner till bobutiken för att tacka ja!    Hon som bor där sa att jag är den enda som har kollat och visat intresse också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida