God kväll

Nu är lägenheten min! Så nu väntar man bara ut tiden! Jag får lägenheten 1 januari iochmed att det är nyår. Men jag ska se om jag kan få den i december! :) Kan säkert komma överrens med hon som har den nu för hon hade säkert velat bli av med den redan nu. 

Efter jag skrev på kontraktet så handlade jag lite mat och sådär. Blev även en ny mascara (som behövdes) och tre nya lack från Depend. Haha, jag och mina nagellack. Det blev min favorit nr 38 och två nya lack från höstkollektionen. Målade naglarna med den silvriga idag, snyggt, ser lite metallaktigt ut.


Blev även Veckorevyn som jag tänka kika i innan jag ska sova.  Måste även packa lite smått då jag ska vara barnvakt imorn efter jobbet och även stanna kvar hos syrran över natten.

Har umgåtts med Emely några timmar också. Åkte hem till henne vid fyra tiden. Har även vart iväg och ätit lite mat :)

Nu kollar jag på tv4, en slags dokumentär om Robert Gustavsson! :) Han är för jävla skön!

Nää, packa, tv, veckorevyn och sen sova!  Godnatt!

Kommentarer
Postat av: mina

gud va kul :D grattis grattis grattis !!


URL: http://minaj.blogg.se/ @ 2010-09-30 @ 22:21:01

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida