God kväll

Det var en bra dag på jobbet idag. Dock blev jag biten och reven, haha. Men det är sånt man får ta. Blev ju inget vidare sår eller så så det var ingen fara! :) 

Nu sitter jag och tittar lite smått på kanal fems nya serie, Kungarna över Tylsösand eller nåt sånt. Det är det mest pinsammaste jag har skådat! Vilka IQ-befridade människor som skämmer ut sig till max! Ett gäng fjortisar!  Dags att växa upp kanske! Tänk er Big Brother fast miljoner gånger värre!  Jisses...

Ska snart tvätta bort sminket och sedan krypa ner under täcket. Ska upp kl sex för att jobba igen! :) Sen ska jag in till stan för att möta Maria. Sen blir det nog en fotodag tillsammans! Ska bli skoj! :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida