Fredag

Har sovit som en gris inatt!  Och det var skönt vill jag lova! Vart riktigt trött igår!

Kollar lite bloggar och andra sidor nu, ska snart ta mig något att äta. Och snart kommer ju Anna hit! :)  Ska umgås lite, laga mat och sedan ska vi ju iväg för att discodansa på gymmet! :) Ska bli riktigt kul!  Ska sola också om det finns någon ledig tid! Vore skönt! :)

Sitter och skissar lite på en tatuering jag vill göra också! En av alla..haha :)  Ska bara ha pengar till det, sen jäklar! Iam lööövin it! :)



Börjar få kläm på sotningar nu...gårdagens! Jag vill så gärna bli makeupartist och frisör! Ge mig en miljon någon? :)

Trevlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh vad snyggt. Snälla kan du inte göra en video om hur du sminkar dig sådär fint? Jag vill gärna lära mig. Vill också bli make up artist:)

Kramar

@ 2010-09-11 @ 21:04:12

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida