Fredag

Igår efter maten så träffade jag Emely, var ute och gick lite och tjöta ikapp oss. Sen hängde jag med henne hem där vi umgicks, kollade Idol och så tittade jag på lite när Johan blev tatuerad!  Fyyy va sugen jag är på det nu! Ska bara ha pengar till det också!  
Kom hem runt tolv inatt och då blev det sängen direkt, tjötade lite i tele och kollade lite tv innan bara. Sen sov jag som en gris :)

Nu ska jag snart dra på träningskläder och sedan bege mig till gymmet! :) Ska sola och träna lite. Sen hem och duscha osv. Sen ner till glasbanken för att fixa dricka inför imorgon! :) Sen ska man väl bara invänta att Anna och Jarmo kommer och hämtar mig. Sen bär det av för äventyr till dem! He he :)  

Trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida