Tisdag

Det blev en slappisdag idag med. Men har iofs spenderat den med Anna! :)  Planerat lite smått inför halloweenfesten! Ska bli roligt!  Vet inte riktigt vad jag ska klä ut mig till än. Har några idéer men får la se.

Har hittat en soffa nu som jag vill ha, som jag kan få för 200kr! Funkar perfekt som en första soffa och billigare kan man inte komma undan typ!  


Ja, jag är mycket väl medveten om att en vit soffa kan bli smutsig fort, likaså kan vilken annan soffa som helst bli det när det är en tygsoffa. Men man kan ju tvätta klädseln och i värsta fall får man väl täcka soffan på nåt vis när man får mycke gäster. Jag vill ha en vit soffa, eller svart. har en bild i huvudet hur jag vill ha de! ha ha :)

Har dock ett problem...vart ska jag ställa den i ca två månader innan jag får min lägenhet!?...

Nu är det dags för Desperate housewifes.

Kommentarer
Postat av: Helene

Den soffan e fin :) Moa har en sån på sitt rum :) när flyttar du? Kram


URL: http://heleneofsweden.blogg.se/ @ 2010-10-13 @ 21:58:07

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida