Tisdag

Ingen farlig träningsvärk idag, gött!  Känns lite här och där men inte så farligt. Börjar kroppen vänja sig eller vadå?  Längtar tills passet imorgon! :)   Haha, sjukt detta, för bara några månader sen så var jag inte ett dugg intresserad av bodypump, men nu när jag väl testat det så älskar jag det! Kan inte tänka mig att sluta med det heller!  Och att jag av alla människor älskar att träna trodde jag aldrig skulle ske. Latheten själv! :P  Och att man får resultat gör ju en bara mer peppad!

Nu håller jag på att göra iordning mig lite smått. Ska sen ner till bibblan och skriva ut lite Cv och sen iväg till Allum en sväng.   Har även lite samtal att ringa..så det är bara till att sätta igång nu!   Trevlig tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida