Tisdag

Härlig träningsvärk man har idag! Speciellt i rumpan och armarna! Ha ha :) Glad att jag stretchade bättre igår för annars hade jag väl inte kunnat gå som sist.  Blir dock ingen disco idag, blir lite tid med vännerna istället! :) Taggar inför morgondagen med bodypump! :)

Har sökt lite jobb och kollat över mitt Cv en stund nu. Ska till bibblan imorgon för att skriva ut några Cv och lämna lite här och där. Ska även ringa jobbet jag har nu för att kolla om det finns tider osv. Gäller att ligga i nu när man ska flytta!

Åker till Maria på torsdag och kollar sakerna istället! :)

Nu ska jag umgås med Emely, tjöta lite och så. Sen blir det film hos Madde! :) <3

Trevlig tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida