Söndag

Jag har haft en mycket rolig och mysig helg! :)<3

I fredags så åkte jag ju hem till Madde där vi var ett glatt gäng som tjötade, drack lite och umgicks! :) Blev rätt rund under fötterna! :P Riktig kul! Andreas kom dit också och sov sedan över hos mig. Och igår åkte jag med han hem, kollade film och myste!  Kollade på Farsan och den vart riktigt kul faktiskt. Knäpp men man fick sig några skratt. Speciellt när han ska spela macho och gör sallad, haha :)

Kom hem runt åttatiden ikväll och har då ätit lite, duschat och nu har jag dratt på myskläder, tändt lite ljus och tänkte bänka mig framför tvn och se filmen Vid din sida som visas på tv3 nu kl nio. Älskar den filmen! Så jäkla bra och fin!

Imorgon ska jag till Maria och hämta alla sakerna som jag ska få! :) Tänkte visa lite grann av det i bloggen.  

Men nu är det dags för film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida