Söndag

Hade en grymt rolig kväll igår!!

Först gjorde jag och Madde tacopaj tillsammans som blev görgod! Efter det gjorde vi oss iordning och sedan bar det iväg mot bowlingen med Emely och Oskar, och där vi träffa Anna, Jarmo och Lotten! :)  Spelade några serier, drack lite gott och tjötade. Riktigt kul! :) Sedan satt vi faktiskt kvar där i 3 timmar till och fortsatte umgås! Vågar inte kolla mitt konto idag, ha ha! Runt ettiden blev det iallafall dags att lämna stället då dem skulle stänga.  Mötte upp Andreas istan och sedan bar det av hemåt. Somnade runt sex imorse så man är bra seg idag!   Tack för en grymt rolig kväll! :)

Sitter och dricker nyponsoppa nu! Kors i taket, annars vill man alltid ha cola dagen efter. Men men, blir säkert nån cola innan dagens slut! Ha ha!   Ska ta mig en dusch nu och få i mig lite mat. Sen blir det till att umgås med Madde och Emely! :)


Trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida