Måndag

Idag har jag haft en ganska slapp dag. Härligt då det blivit lite sömn i helgen.

Har dock kollat lite jobb och sådär iallafall! :)  Sen var jag inne hos farmor en sväng och pratade lite, lämnade även en annons hon ville ha. Och så fick jag jättefina bestick av henne, så snällt! :)
Och nu har jag även pratat med syrrans kompis och av henne kommer jag få massa smått och gott ifrån. Så himla snällt! Jag blir så glad och tacksam när folk vill hjälpa mig och underlätta saker och ting.  Så himla snällt! <3
Av henne ska jag bland annat få tallrikar, glas, kuddar, mattor osv. Även ett soffbord tydligen! Hon är så givmild! Måste fixa något fint tillbaka sen!! :)

Btw... Är det någon som har en (eller flera) fleecefilt som inte används? Säg då jättegärna till!!

Nu kikar jag lite tv och så lär väl kvällen fortsätta.  Imorgon ska jag träffa Anna om inget kommer i vår väg! :)<3

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida