Måndag

Man har sovit hel fel tider och lite dåligt de senaste nu. Och inatt har jag sovit som en gris i typ 10 timmar. Har verkligen fått sova ut men har aldrig kännt mig segare och svagare faktiskt. Skumt det där...har ingen som helst kraft i kroppen idag. 

Har bokat bodypump kl fem iallafall, får la se hur det går. Energin kanske hinner ikapp mig! :)

Det blev inte till att hämta mina saker hos Maria idag, kom lite saker ivägen. Men nästa vecka blir det av iallafall! :) Jag har massa bilder i huvudet nu om hur lägenheten kommer bli. Riktigt najs! :) Och tack vare sakerna från Maria så kommer den bli helmysig! :)   Jag tjötade ju om att jag sulle ha en vit soffa..men icke..den blev röd! Och jag är riktigt nöjd med den, hyffsat stor. Det lär nog bli många nätter i den kanske. haha :)  Längtar... en månad kvar! Förhoppningsvis...



Får se vad som sker innan träningen....trevlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida