Inredning

Ja, nu kommer jag med mitt tjöt om lägenheten igen. Men nu vet jag hur jag vill ha det så vill ju bara sätta igång! :) Ska försöka ha det ganska så stilrent. Ska bli så jäkla roligt att få göra om lägenheten till mitt hem lixom.
Har kikat lite på olika väggdekorationer och krokar på tradera nu. Farlig sida det där!  Hittat en hel del så nu har man massor av idéer.   Ska ha nytt kakel i köket också. Eller rättare sagt, kakel över huvudtaget! Nu sitter det en ful orange platsvägg där! :S  Så det ska pappa hjälpa mig att fixa. Svart kakel ska det bli! :)

Snart dags att gå och lägga sig så man inte är som en zombie på jobbet imorgon. Visserligen börjar jag inte försen vid två men ändå.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag råkade snubbla in på din sida av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att skriva :)


URL: http://smsalåna.nu @ 2012-01-12 @ 23:41:39

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida