God kväll

Va skönt det var att sola innan! Somnade till! Ha ha :)
Efter det har jag bara degat faktiskt. Helt orkeslös idag. Men inget dåligt samvete här inte, söndag är ju faktiskt en vildodag! :)  

Tänkte visa sängkläderna jag fick av syrran. Gillar dem skarpt och det kommer bli snyggt sen när man bäddat med dem! :)

Längtar verkligen tills jag får packa upp och använda allting man har fått genom åren. Och även att få köpa mer saker och att få inreda. Ska bli så skoj! Men först ska jag ju välja väggfärg/tapeter. Blir nog ljusa färger som gått i vitt, äggskal, grått osv. Får se vad man hittar! :)

Nu blir det fortsatt lugnt. Tänkte kika lite tv, tända ljus och bara dega.


Kommentarer
Postat av: luffi

jo tack bara bra här med!!



haft en bra vecka annars!? Kram


URL: http://www.luffi.se @ 2010-10-03 @ 22:55:57

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida