God kväll

Det var riktigt skönt att träna! Tufft men man bet ihop och körde järnet! :) Intressant att se hur träningsvärken blir imorgon, ha ha. Men den tränar jag bort på onsdag när jag kör bodypump igen! Så jäkla gött att man har kommit igång! :)

Tog mig ett härligt bad innan också, avkopplande!  Så nu är man sådär härligt seg och trött. Hade nog kunnat somna på två röda om jag la huvudet på kudden nu.

Sitter och filar lite på min shoppingslista, ska till Ullared på lördag med Anna och co! :)  Skriver ner lite sånt man behöver till lägenheten osv. Så himla tacksam och glad över att jag fått såpass mycket saker av mina vänner och familjen, det underlättar verkligen jättemycket! :)  

Lite större saker som fattas är väl tv-bänk, skohylla, hatthylla (men det borde man väl få av hyresvärden?) vad jag kommer på nu. Lite annat småkrafs osv fixar jag ju på lördag!

Nu blir det lugnt framför tvn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida