God kväll

Var hos Maria idag och jisses vilja fina grejer jag ska få! :) Längtar så tills jag flyttar och får inreda nu! Massa fina kuddar och skitsnygga ljusstakar! Blev helt till mig när jag var där! ha ha :)  Hon bor riktigt fint också, blev grymt avundsjuk kan jag säga!

Imorgon ska jag köpa en soffa också, det blir en röd istället för en vit, kommer bli snyggt! Speciellt med kuddarna jag kommer få! :)

Kollar Lyxfällan nu, sicken jäkla bimbo det är som är med idag. Hon är så blåst så det är pinsamt! Man skäms ju av att bara titta på det. Kul att se hur de kommer sluta...

Sen får det nog bli sängen om en stund, ska upp kl sex imorn bitti för att jobba! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

grymt fin bild! :)


URL: http://svampis.blogg.se/ @ 2010-10-21 @ 22:01:21

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida