Fredag

Fy va trött jag är!  Helt färdig verkligen!  Hade jag lagt huvudet på kudden nu så hade jag däckat på fem röda! Hade visserligen varit skönt men har annat för mig.  Håller på att laga mat nu, kyckling, ris och sås! :)  Sen ska jag fixa iordning mig lite smått, vänta på pappa som kommer med soffan och sen ska jag hem till Madde och umgås! :) Ska vara några st, dricka lite, tjöta lite och ha kul! :) 

Det gick bra på jobbet iallafall. Dock har klockan gått riktigt sakta idag. Den rör sig knappt!

Ska fortsätta med maten nu... trevlig fredag!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Va gärna med i min dagens blogg tävling om du vill! :)


URL: http://cviklund.blogg.se/ @ 2010-10-22 @ 18:12:06

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida