Tji fick jag

Kom till de nya stället och ser att det är magsjuka! Och tjejen jag skulle gå brevid visste inte ens om att jag skulle komma!  Hmm...vilket fall så blev det ombokat till nästa onsdag och torsdag istället.  Hon sa att dem har fullt upp med alla som är magsjuka och skulle då inte ha så mycket tid för att visa, berätta osv för mig så det kommer bara bli fel.  Så vi boka om det.

Så nu här sitter man iordninggjord och lite bitter och undrar vad man ska göra idag...funderar på att göra lite smycken och framkalla foton på nätet. Har lite att greja med nu inför jul och min lya. Även lite presenter! :)

Ska se om jag kan få med mig Annica på bodypump ikväll med! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida