Tisdag

Jag lever...har bara inte orkat blogga nånting. Har knappt kunnat sitta upp heller.

I fredags åkte vi hem till Anna, åt tacos, kollade Idol och tjötade! :) Drack lite och umgicks. Fasen att Weise inte åkte ut! Höll tummarna så hårt att jag nästan tappa känseln! :P

I lördags vart det fullt ös från början till slut. Först började vi dekorera och dona i huset. Har ju visat bilder på bland annat pumpan och graven vi gjorde.  Sen vart det full sjå med att fixa oss själva innan festen startade vid sju. Jag var The Grudge som man kan se i tidigare inlägg. Det vart en händelserik fest kan man säga. Inte en lung stund på hela kvällen. Jag hade jäkligt kul trots att det blev bråk och tjaffs.   Mycket alkohol och mycket känslor kan man väl summera det som.  Men det har iallafall löst sig nu och det är ju det viktiga. Tänker inte direkt gå in på detaljer såsätt men jag är så grymt besviken, ledsen och arg. Falskare människa får man fan leta efter! Usch fy och blä...du äcklar mig!

Säger som Anna, förfest och efterfest rules! Haha :D

Anna var Albert Einstein och hon vann första priset för bästa utklädnad. Helt förståligt! :)

 

Något mindre roligt vart att man hade för bråttom och för mycket alkohol i kroppen vilket resulterade i att man ramla ner för trappan! Så man har vart lite halvt invalid i tre dagar nu. Börjar dock bli bättre då jag kan sitta normalt typ. Men i söndags och i måndags vart man nästintill sängliggandes. Så nu är man härligt blå på ryggen/svanken och lite över ena skinkan.


Nu blir det lugnt resten av dagen och kvällen. Är ganska slut psykiskt och fysiskt så tänkte bara rå om mig själv och titta tv. Dock kommer Anna hit senare! :) Ska få paket från tjejfesten vi hade i september! Haha :)

Köpte tre filmer på Ica innan, I could never be your woman, Love in Manhattan och en animerad, Hjälp jag är en fisk. Ha ha :) Man fick tre st för 99 kr. Så jag har lite nytt att titta på.

 

Trevlig tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida