Onsdag

Någon kommenterade och fråga om Westlife... ja, jag har sett dem live, två gånger! :)  Vet dock inte om dem ska komma till Sverige inom snar framtid.

Idag har jag jobbat och jäklar va klockan gick sakta. Seg, yr och skallebank men jag kämpade på bra ändå! :) Roligt när man jobbar med kul folk också! :)   Jobbar imorgon också, och då är vi enbart timanställda, spännande!  men det kommer gå bra, de gör det alltid!

Nu har jag precis ätit och ska snart byta om till träningskläder. Bodypump kl sju sen ska vi sola! :)  Sen är det hem, duscha, se Greys Anatomy och sova! Fullt ös medvetlös!



"Livet är orättvist" - sicken jäkla kommentar! Den verkligen gnager i hövvet på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida