Onsdag

Har sovit som en gris inatt! Behövdes verkligen för att kunna ladda om! :)  Så nu är jag på g igen och tänker sluta älta saker som hänt nu.  Nu kör vi!  Ha ha :)

Städade undan lite igår och körde två maskiner tvätt. Hade ju massa saker här hemma som är till min lägenhet som jag äntligen tog tummen ur och tog ner till källarn. Såg ju inte klokt ut! Så nu ser mitt rum ut som ett rum igen och inget förråd! :)

Sen var ju Anna här en stund och vi pratade lite, kikade tv och åt mat. Hon var så söt som kom med choklad och en lott (nitlott dock) <3

Har bokat bodypump och solning kl sju ikväll! Ska bli gött! :) Kan röra mig utan problem nu, känns bara ömt om man trycker på själva blåmärket. Så det blir inga problem med att träna! :) 
Innan dess blir det fortsatt lugnt..tänkte se förra veckans Greys anatomy då jag missat det..så man hänger med ikvällens avsnitt. Ja, jag är en tvnörd! ha ha :)

Trevlig onsdag!

Kommentarer
Postat av: angelica:

jarmos syster. inte allt för pratglad. hur går det med blåmärket och smärtan?

@ 2010-11-10 @ 21:45:43
Postat av: Angelica

Fy fan! Men gött att du i alla fall kunde träna idag, då mår man ju så bra efteråt! =)

@ 2010-11-10 @ 22:13:56
Postat av: anneli

vad är det ni diskuterar om mig?

@ 2010-12-18 @ 21:59:07

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida