Måndag

Idag har jag jobbat 7-13, gick väldigt bra.  Ska jobba imorgon igen, 6-45-15.30.

Efter jobbet så hämtade pappa mig och så åkte vi till Maria där jag hämta alla saker jag skulle få! :)  Bland annat soffbord, kuddar, porslin osv. Tänkte visa lite grann sedan kanske.   Hoppas jag får lägenheten om en månad, för det är grejer överallt här hemma nu! :P   Vill bara fixa den och ställa iordning allt! Längtar! :)

Har planerat festen på lördag lite nu med Anna, mailat och messat lite. Ska bli kul! :) Hoppas att allt går som vi vill bara! Det är halloweenfest och jag ska vara Exorsisten! Fyfan! :P

Nu blir det lugnt för min del. Bodypumpen är inställd idag med!! =/  Är iofs sjukt trött så hade la somnat, haha. Ska sätta igång en maskin tvätta, plocka iordning lite och ev ta mig ett bad sedan! :)

Trevlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida