Julklappar

Nu har man fixat yttligare en julklapp. Gött när man kan sitta på nätet och klicka hem saker. Slippa trängas bland alla i affärerna. Visserligen lär man väl få göra det ändå. Men har iallafall två klara nu. Sen har jag lite hum på vad som ska fixas mer. Kan dock inte visa eller berätta om julklapparna då min familj läser bloggen! :) Visar efter jul kanske, höhö.

Klickade hem en tröja till mig själv också, endast 50 kr då den var på rea. Tyckte den va lite fräck och annorlunda mot det jag brukar köpa.   Det farliga med nätshopping dock är att man klickar hem så jäkla mycket och sen får man den där goa räkningen! :P Så det gäller att hejda sig!


Nu blir det snart kudden....så gonatt!:)

Kommentarer
Postat av: Pontus på Upplevelse.com

Såg att du söker fler julklappar, finns massor på upplevelse.com, som t.ex. spökvandring eller någon mat- eller dryckprovning.


URL: http://www.upplevelse.com/ @ 2010-11-26 @ 17:13:44

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida