Fars dag <3

Grattis pappa! :) Idag är det farsdag som alla vet. Köpte en snygg tjocktröja till pappa och en mugg där det står världens bästa pappa på. Uppskattades!  :)
Det blir det söndagslyx idag iochmed att det är fars dag, så det blir potatisgratäng med fläskfilé! Mumma! :)  Sen blir det persika och grädde till efterätt.  Kan det inte vara farsdag lite oftare? Ha ha :)



Kom hem från Andreas för en stund sedan, åkte med han hem igår, åt mat och myste framför tvn. Och go som han är så har han fixat Crash bandicot till mig så nu har jag fått stillat mitt begär och fått spela lite! :)  Var några årsedan man spelade det så det var kul! :) <3

Kvällen blir lugn framför tvn. Ska jobba 7.30-14 imorgon, fast på en annan våning på jobbet. Ska bli skoj! :)  Så nu kanske man får lite mer tider. Vore skönt!

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida