Tisdag

God morgon... vaknade upp med en tät näsa och en öm hals! Så sitter här med en kopp té nu! :)

Åkte hem igår och resan gick bra. Trång buss bara och tjejen framför fällde ner sitt säte så långt det verkligen gick. Kunde ju för fasen se hårbotten på henne!  Och muppen bakom satt och knödde i stolen hela tiden. Segt! Men men..hem kom jag iallafall.

Fast först vart jag iväg på en intervju i stan och jag tror den gick bra. Får veta idag! Hoppas på det bästa för det verkar skitroligt! :)  
Mötte Emely där som följde med mig hem, gick och käkade och sedan åkte vi upp till Madde och spelade kort. Trevligt! :)  Vi är riktiga spelnördar vi tre. Ha ha :)

Idag vet jag inte vad som händer. Blir nog väldigt lugnt för min del. Dock tänkte jag städa och tvätta lite grann. Annars ska jag väl bara invänta mitt samtal och slappa.

Trevlig tisdag! :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Sv. Ja det var jätte häftigt, något jag aldrig glömmer! :)


URL: http://anotherdaywithcaroline.blogg.se/ @ 2010-05-25 @ 15:52:50

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida