Måndag

Jag tränade igår och det känns! Körde lite zumba och sen massa situps och det känns utav bara den i magen. Inte illa pinkat! :)
Sen vart vi iväg på kalas hemma hos syrran, vi firade Andreas som fyllde 19. Grattis igen! :)  Blev lasagne till middag och tårta osv efteråt. Mumma! :D Fick gosat med syskonbarnen också! <3
På kvällen åkte jag hem till Madde och spelade kort. Thomas och Emely kom dit och spelade dem med.  Var väl hemma halv två inatt. Då slockna jag som en gris på två röda!

Idag har jag lite samtal att ringa. Men först ska jag iväg och kolla på en lägenhet!! :D Ska bli roligt!  Sen blir det en sväng till stan med Madde för att hitta något att ha på bröllopet till helgen! 

Trevlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida