Lördag

Blev inget bloggande igår. Höll igång med annat hela dagen typ. Åkte iväg med Madde till stan och kikade lite. Köpt ett kedjehalsband inne på Lindex som jag blev helt kär i! Går i silver och svart jag kostade bara 99 kr! :)



Sen strosade vi runt där inne några timmar. Blev även en mascara. Sen mötte vi upp Emely och vid halv fyra kom Micke! :)  Gick runt en stund till och kikade.   Sen kurrade våra magar alltför mycket så det fick bli Kinabuffé! Mumma! :)   Det blev även en sväng till systemet innan vi åkte hem!

Sen på kvällen vart det bara mys här hemma. Tog det väldigt lugnt framför tvn.

Idag har vi vart nere på torget ett tag och kikat i affärerna. Handlat lite inför ikväll också! Kappahl hade halva priset på deras smycken så jag fick med mig ett armband hem som jag älskar! Så jäkla snyggt!



Nu har jag precis duschat och ska väl börja göra mig iordning snart.  Ska fixa lite mat innan. Kyckling med wook och nudlar! Så jäkla gott! :)

Sen ikväll är det party!!! :)

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida