Lite shopping

Igår vart det ju Angeredsnatta och det fanns lite rea i butikerna. Jag gick in på CC - Clothing company. Där hittade jag en vit tunika som fick följa med hem. Kostade 135 kr eftersom det vart rea. Den kommer nog användas flitigt nu i sommar!



Sen blev det lite nya nagellack också. I märket Depend som jag bara köper nästan. Billiga och bra och så finns det ju i massa färger. Jag har hittills 11 st. Ha ha :)



Cerise nr 200, lilaaktigt nr 193, ljusblått nr, 195 och stärkande serum nr 180.

Sen blev det även två filmer som jag sätt innan, men dem är riktigt bra och roliga så ville ha dem i min samling. Man fick två st för 149:- Dock är Shopaholicböckerna bättre än filmen.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Riktigt söt tunika! :)


URL: http://anotherdaywithcaroline.blogg.se/ @ 2010-05-28 @ 17:24:11

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida