Kalas

Idag har det som sagt vart kalas för mig! Mina systrar och barnen kom hit, mycket trevligt! :) Jag busa och gosa massa med lillfisen! Hon börjar bli stor nu! En liten tungviktare på 8 kilo, ha ha! Så himla söt! :)  Fick teckningar av Liam också, gullunge!
Fick presentkort på H&M, uppskattas! Kanske man kan köpa något nytt inför festen på lördag! :)  Sen fick jag ett halsband, örhängen, en plånbok, pengar, schampoo, balsam och duschtvål! Tack för det! :) Sådant uppskattas! Perfekt nu när mitt schampoo börjar ta slut!

Vi åt tacos till middag och till efterätt gjorde jag rulltårta med vaniljkräm i, tillsammans med grädde och persika! Mumma! Och det gick hem bland gästerna! :)   En mycket trevlig dag! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida