Hipp som happ

Eller vad man nu säger...

Jag har satt mig i klistret men jag försöker ta mig loss! Ack den som ger sig!  Jag ska ordna detta på ett eller annat sätt!
Jag tackade nej till lägenheten. Tog mig en rejäl tankeställare och det var rätt beslut. Är man osäker och tvekar så ska man inte! Det ska kännas rätt och säkert från första stund!  Men men..kommer nog fler tillfällen! :)
Inte mycket går som jag vill men jag är inte negativ för det. Jag kämpar och hoppas på det bästa!

Idag blir det nog en sväng in till stan igen. Är ute efter lite smycken och efter en ny sjal. Får la se om man hittar något!:)

Sen måste jag tvätta lite. Åker nog till Micke imorgon! :)<3

Trevlig tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida