Helgen

Helgen har varit riktig mysig och rolig! :)  I fredags kom ju Micke hit. Strosade runt lite i stan och på kvällen tog vi det bara lugnt och myste. Sen i lördags kikade vi lite i Angered och på kvällen var det ju fest för mig hemma hos Madde.  Hade en riktigt rolig kväll! :) Bortsätt lite bråk men det är sånt som händer.   Emely, Madde och Alle är sjuka... :P Dem gav mig en nappflaska med sprit i! Ha ha :) Men den gick verkligen hem för den drack jag ur hela kvällen! :) Fick även några snygga armband! Av Anna och Jarmo fick jag presentkort på hela Nordstan. Grymt bra! Fick en flaska vin av Thomas också. Sen så fick jag en present av Maddes kompis, hade jag verkligen inte förväntat mig. Fick en slags ljusstake som man ska ha vatten och olja i och sen tända ett ljus. Och så fick jag jättefina blommor av Emma och hennes kille! Tackar för detta!:)



Kanonkul kväll som sagt. Tack alla som kom dit och gjorde kvällen rolig!! :)<3

Igår var det noll energi i både mig och Micke. Låg i sängen i princip hela dagen. Glodde tv och myste. Mot kvällen gick vi ner till torget och käkade pizza med Madde iallafall. Mums! :) Och massa cola såklart. Ha ha :) Sen vart det fortsatt mys på kvällen.

Idag åkte Micke hem eftersom att jag skulle jobba. Tråkigt, men vi ses om ca en vecka igen! :)<3

Kommentarer
Postat av: Anna

LITE bråk???? :P


URL: http://svampis.blogg.se/ @ 2010-05-10 @ 18:48:09

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida