God kväll

Idag har jag vart och kollat på en lägenhet. En liten lägenhet men ändå perfekt för en person. Perfekt förstalägenhet också!  Och det lät på henne som att jag kunde få den! Alltså verkar det inte vara fler som är intresserade. Kunde få flytta in redan första juli! Hoppas jag får den nu! :) Lite saker man vill ändra om osv men annars var den fin. Så imorgon ska jag ner till bobutiken och tacka ja och sedan hoppas på det bästa! :)
Ska även på ett annat ärende och ringa massa samtal imorgon. Hoppas verkligen allting löser sig och går som jag vill nu!

Blev en sväng till stan också men hittade inget. Så det får helt enkelt bli något man har hemma. Köpte en blomma jag kan ha i håret iallafall! :)  Sen åkte vi hem till Madde och spelade kort! :)

Nu tänkte jag dra på myskläder och sätta mig framför tvn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida