God kväll

Det gick bra på jobbet idag. Tiden flög nästan iväg. Inte mig emot. Ha ha :)  Har fått jobba mer självständigt idag också så börjar sakta men säkert komma in i det nu.  Jag har ju en jättejobbig känsla av att jag vill göra något helt annat, och har mått sisådär i 2 veckor nu. Men jag får helt enkelt ta en dag i taget!
Imorgon börjar jag halv åtta igen, och jobbar fram tills tolv, halv ett ungefär. Sen vid halv två till halv fem så ska jag på en föreläsning. Segt men det får väl gå.

Har bara slappat sen jag kom hem från jobbet idag. Trött sen helgen och så hade jag problem att somna inatt.
Trist att sova ensam inatt! Har ju vant mig vid att ha Micke brevid dessa tre nätterna. =/ Men snart så ses vi igen! <3

Tänkte kolla reprisen av Vampire diaries nu och mysa till det i sängen och sedan sova!  Så godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida