God kväll

Jag vart så sur när jag var på väg till jobbet idag. Solen sken, det var varmt och dessutom min födelsedag! Vem fasiken vill jobba då? Ha ha :)
Men det var bara att gilla läget och jobba. Som jag skrev innan så firade jag med familjen i söndags och på lördag blir det party! Så det är ingen fara med det!  Men alla vill väl bli sådär gulligt uppvaktade på sin födelsedag. Kanske nästa år! :) Min söta farmor hade vart här inne med röda fina rosor och ett kort idag. Får tacka henne imorgon! :) Det var iallafall 47 grattishälsningar på facebook nu när jag loggade in. Inte illa! :)

Det gick iallafall bra på jobbet idag och klockan stod inte stilla som i tisdags. Flöt på hyffsat bra! :) Börjar komma in i det lite smått nu. Iallafall när det gäller kvällsarbetet.

Imorgon kommer Micke hit! :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida