God kväll

Jag var i stan ca 4 timmar men ändå hittade jag ingenting! Jisses.. jag testade en del men jag vart för kräsen och petig!  Men man ska ju inte köpa något om det inte känns rätt heller.  Fick även pengar av mamma i present för att kunna köpa något jag vill.  (Fyller ju år imorn) :)  Men jag kom alltså hem tomhänt!  Tänkte ta en runda istan på fredag efter jobbet eller tidigt på lördagen kanske. Får se! :) Vore ju kul att ha något nytt på festen på lördag, om inte så får jag piffa till något hemma med accesoarer.

Sen vart jag förbi mitt gamla jobb och hämtade ett par foppatofflor jag ska ha på det nya. Fick så jäkla ont i fötterna av tofflorna jag har nu.  Tjötade med Emma en stund, längesen vi sågs nu, trevligt! :) Hoppas vi ses på lördag!

Anna åkte med mig hem och glodde på tv och tjötade lite. Färgade även hennes hår. Mycket fint och naturligt! :)

Nu tänkte jag glo på Andra avenyn och sedan blir det sängen! Imorgon ska jag jobba 12:30-21:15. Hoppas dagen flyter på bra och snabbare än vad den gjorde igår! Ha ha :)  Det är trots allt min födelsedag imorgon!!! :D

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida