Torsdag

Har en riktig slappisdag idag. Klockan är snart tre och jag har inte ens bytt om än, sitter fortfarande i nattlinne. Härligt!  Ska dock duscha snart så man vaknar till liv lite. Och dessutom känner sig fräsch!  Dock lär det svida på brännan från igår, aj aj. Klantarsel! Jag har bränt mig så många gånger och ändå lär man sig inte!  Det sägs att det man gör som ung slår tillbaka på en när man är gammal. Så jag lär säkert få hudcancer! =/  Äsch, va inte så dramatisk nu! Ha ha :)

Har iallafall bara slappat framför tvn idag. Jag var mer effektiv igår med disken, tvätten, promenad och allt annat kul vi gjorde. Vi åkte till ett café som kallas för Lotta på åsen, där vi åt varsin våffla. Som btw var den dyraste jag ätit. 40 kr för en liten sketen våffla!? Ha ha :D Men det var mysigt att sitta där iallfall :)
Sen åkte vi hem till Mickes syster på lite kalas, hennes dotter blev 1 år igår! Köpte en rosa klänning med vita prickar på. Hon var jättesöt i den! :)   Kvällen vart sedan lugn framför tvn!

Det lär väl bli lugnt idag med, vi tänkte titta på en film som heter En andra chans med Nicolas Cage (hur han nu stavas), den verkar faktiskt vara bra! Sen får man väl packa lite eftersom att vi ska hem till mig imorgon!

Trevlig torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida