Sommar

Nu är sommaren verkligen här. Jisses va varmt det är ute nu. Solen steker av bara den!

Jag och Emely satte oss på en gräsmatta i solen en stund. Eller ja, det blev ca 3 timmar. Anna kom också! :) Mycket trevligt! Min lilla gullhöna! <3  Dock har jag nog bränt mig lite. Ops! Så får kleta på aftersun sedan och hoppas på det bästa! Kul att man får lite färg iallafall! :)

När vi fick nog av solen så gick vi till ett café/resturang där vi åt kycklingspett med ugnstekt potatis med tzatziki och sallad! Riktigt gott! :) Satt fint! :) 



Nu är Anna här hos mig, kikar lite tv och tar det lugnt!   Det har vart en härlig dag! :)

Nu  inväntas Greys anatomy!

Kommentarer
Postat av: mina

jag har sett de 2 sista avsnitten på säsongen nu o jag lovar dom är hemska !!! gud va nervös jag va o tjöt gjorde man oxå !! tänkte bara att du ville veta :) haha


URL: http://minaj.blogg.se/ @ 2010-06-04 @ 23:55:44

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida