Onsdag

God kväll!

Resan igår gick bra, somnade till en stund. Riktigt skönt! :) Micke hämtade upp mig på knutpunkten och sedan åkte vi och käkade kebab och pizza. Mumma! Kebabköttet här är smaskens. Iallafall på "hörnan" eller vad dem nu kallar det för. Sen vart kvällen väldigt lugn. Kollade tv och slappade.

Imorse var jag vaken före tuppen. Micke drog till jobbet halv sju och då kunde jag inte somna om. Sen skulle jag ju iofs på intervju kl åtta. Intervjun gick bra, dem är intresserade av mig. Men det blir en timanställning isåfall. Så måste kolla upp lite saker och ting, och även säga upp telefonjobbet isåfall. Men det är så osäkert med timanställning, just ekonomiskt så vet man ju ingenting. Det kan bli jättemycket pass eller så kan det knappt bli något alls. Så vet varken bu eller bä nu. Ska jag släppa ett 4 dagarsjobb för några timmar i månaden? Får helt enkelt tänka på saken som sagt! :)

Efter intervjun köpte jag med mig frukost hem. Frallor, ost och jucie. Även vattenmelon, mumma! :)  Sen har jag diskat, tvättat (jävla hemmafru) och suttit på balkongen och solat! Har stekt fläsket rejält idag, har änna bränt min mage! Aj som fan! Hoppas verkligen att det har lagt sig tills imorgon. Men gött med färg iallafall! :D



Nu blir det fortsatt lugnt, ska kika tv och kanske någon film. På fredag åker vi hem till mig eftersom det är party på lördag. Vi tar bilen så det blir en liten roadtripp, kul! :)

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Är det jobb här i klippan du varit på intervju för eller? Ev flytt ner på gång??


URL: http://ekorrensvardag.blogspot.com @ 2010-06-17 @ 11:53:13

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida