Måndag

Jag är ledig denna veckan också, härligt!  Ska ju till Västerås på onsdag! Vi ska dit och fira midsommar, sen blir det väl en sväng till Stockholm också. Ska bli roligt, har ju aldrig vart där! :)

Men ska även göra lite nytta denna veckan, ringa lite samtal osv. Men ikväll blir det allsång! Jag, Emely och Madde ska till Lotta på Liseberg som börjar idag. Charlotte Perelli, Alexander Ryback, Markolio och Lisa Nilsson gästar ikväll. Så det ska bli roligt! :) Var ju där en gång förra året med Therese och det vart riktigt kul faktiskt. Så nu kör vi igen! :)

Så ska strax ta mig en dusch och förvandla mig till människa så är jag fit for fight sen! Ha ha :)

Trevlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida