Lördag

Vafasen gör jag uppe när jag egentligen vill sova? Ha ha :)
Fast risken är ju då att man vaknar för sent och så är halva dagen borta sen. Lika bra och släppa kudden!

Igår jobbade jag igen och det gick väl sådär. Fick iväg fyra ordrar. Men efter halv tolv hände det inte ett piss. Tråkigt! Det gör ju att man tappar suget lite. Det blir lixom långtråkigt då.

Efter jobbet mötte jag Madde i Angered där vi gick och käkade lite. Sen hem till mig en stund tills Emely kom. Gick då och handlade och åkte hem till Madde och spelade Chicago! Och jag vann båda! Ha ha :)
Vart hemma runt halv ett inatt och då blev det sängen direkt. Var en aning trött faktiskt.

Idag är det lördag och det är fortsatt gött väder ute! Så jag tänkte äta lite frukost och så och sen bege mig ut i solen och steka fläsket lite! :)

Trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida