Good evening

Har suttit och pillat lite med Mina's blogg nu ikväll, http://minaj.blogg.se/ och såhär fick den bli. Hoppas hon blev nöjd! :)

För övrigt har jag bara tatt det lugnt. Kollat lite jobb osv och mailat chefen som jag ska träffa nästa vecka. Måste ju veta exakt vart jag ska ta vägen så jag inte kommer vilse. Ha ha :) Men det ska nog gå bra. Men det är en vecka kvar så jag hinner förbereda mig osv. Ska bland annat kopiera betyg och skriva ut Cv och lite så innan.
Läste på spåkulan på facebook att jag behöver byta yrke och att det kan gå snabbare än vad jag tror. Jag bytte ju från vården till telefonjobb och nu vill jag ju byta tillbaka. Ha ha :)

Dem har börjat sända Ullared i repris på kanal5 nu. Jag som vill se Desperate housewives. Han snubben på lagret, Morgan, han såg jag på centralen för några veckor sen. Ha ha :) Man kunde ju inte hålla sig för garv när man såg han på tv. Han låter som han Krister från Stefan och Krister. Ha ha :)

Nu blir det fortsatt lugnt. Tänkte titta på Cougar town och sedan får man väl sova så jag orkar upp till jobbet imorgon. Hoppas på en bra dag! Och att jag finner lite motivation!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida