God kväll

Syrran och dem var här innan, åt kakor och kladdkaka, mums! :) Mycket trevligt!

Har bara slappat sen dem åkte hem. Suttit här lite och pratat med grannarna en stund. Ska väl ta fram väskan och packa lite smått snart. Behöver inte ha så mycket med mig denna gången, åker ju hem på fredag igen. Och Micke jobbar ju 7-16 på dagarna så det händer väl ändå inget speciellt. Bor väl i mina mysbyxor då, haha :)

Tar nog en liten tripp in till stan innan jag åker imorn. Tänkte kolla en klänning som jag ev. tänkte ha på lördag. Får väl se! Så det blir ingen sovmorgon imorn! Men jag åker ju lyxbussen imorn med dem goa fåtöljerna så kanske slocknar på bussen en timme!

Sitter och tittar på finalen av biggest loser nu. Haha, där borde man ju vara med själv. Men hade dött, vilka jävla träningspass och tävlingar dem får utstå! Jisses!....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida