God kväll

Det gick inte likabra på jobbet idag. Fick bara iväg två ordrar. Jag kunde fått fyra till, men kunden krånglade eller hängde upp sig på något litet och enkelt. Men men.
Efter jobbet har jag handlat lite och gjort mat. Sen har jag bara slappat och glott tv. Tittar just nu på Vampire diaries. Spännande! :)  Dock är det säsongsavslutning idag =/ Så jävla surt att alla serier man följer ska sluta samtidigt. Bara för att folk har sommarlov så behöver inte tvn ha det också. Ha ha :)

Det blir fortsatt lugnt ikväll. Är ganska trött faktiskt.  Imorgon får jag se hur dagen blir, men måste som sagt fixa lite presenter och så ska jag fixa mitt och mammas hår. Tänkte även fuska lite och smörja in mig i lite brunutansol. Vill ju se fräsch ut till dopet. Sen greja lite med naglarna och så. Lite girlystuff med andra ord.

Åter till tvn och vampyrerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida