Frisyr



Jag älskar denna frisyren som Victoria Beckham har. Hade jag vågat så hade jag lätt klippt det så. I vilket fall som helst så har jag bestämt mig för att klippa upp håret lite imorn, alltså olika längder. Så som jag brukar ha. Och så ska jag klippa till luggen lite snett, har ju hellugg annars. Och definitivt tunna ut det i bakhuvudet/nacken!  Sen på fredag tänkte jag slinga håret lite. Vill ha det lite ljusare nu, men även med lite mörka inslag. Hoppas jag får det som jag vill ha de!  Ska dessutom få färga mammas hår, äntligen!! Ha ha :)   Slänger väl upp en bild imorgon på nya frissan kanske!

Nu ska jag bänka mig framför tvn och kolla på Greys anatomy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida