Fredag

Idag åkte vi bil hem till mig. Det blev en liten trevlig roadtripp! Skönt att åka bil hem för en gångs skull. Slippa stressa till tåg, buss osv. Man kan lixom ta det i sin egna takt och själv bestämma när man ska åka och ifall man vill stanna till. Dessutom får man själv bestämma om man vill ha det varmt eller kallt. Ha ha :) Massa fördelar. Dock en nackdel med bil då bussen (swebus och liknade) faktiskt är billigare!

Resan gick iallfall bra, stannade till på donken och åt lite grann. Sen när vi kom hem så var det typ bara att lämna väskorna och sen iväg igen. Vi bestämde oss för att åka in till Liseberg en stund! Vi ville åka karuseller men eftersom kl var halv sju typ så kändes det inte aktuellt, vi satsar hellre på en heldag senare i sommar! Åkbandet kostar ändå ca 340 kr. Så vi gick runt och spelade lite och lalla bara runt helt enkelt. Kul och mysigt! Jag vann en liten påse bilar och en liten påse gott och blandat. Micke vann en Paradis och två marabouchokladkakor. Så liite vinster blev det iallafall!

Sen gick vi in på en sovenirbutik där jag hittade massvis med fina saker som jag vill köpa! Hade jag bara haft mer pengar så hade jag handlat!  Såg att dem hade silvriga namnsmycken att köpa, dock fanns inte mitt namn! :( Så jäkla tråkigt! Men det blev iallafall ett par små silvriga hjärtörhängen! :)



Nu är vi hemma igen och tar det bara lugnt. Packar upp min väska lite smått.   Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida